بنر حمایت از سایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای خشکی واژن

خشکی واژن

خشکی واژن

خشکی واژن
خشکی واژن
جایگاه شما !

☘☘☘☘☘☘☘☘☘
#خشکی_واژن

🔸علل:
1. یائسگی از مهم ترین دلایلی است که ترشحات واژن را کم می کند و گاهی همخوابگی زوجین را دچار مشکل می سازد؛ برای درمان عوارض یائسگی به ویژه یائسگی زودرس که در عصر حاضر رو به افزایش نهاده، همچنین برای جلوگیری از کاهش ترشحات واژن می بایست با تغذیه سالم، تعادل هورمونی بدن را ایجاد نمود.

2. بیماری های تیروئیدی

3. ترس و اضطراب 
مواردی هستند که بسیار مرموز و ناخودآگاه عمل کرده، سبب خشکی واژن می شوند.

4. قارچ


🔸درمان:

صاف کننده خون  ۵ بسته 
قرص خون  ۳ بسته 
اگر بر اثر قارچ باشد داروی پوستی مالیدنی ۵ روز ، یک ظرف بزرگ آب جوش بیارید پس از ولرم شدن درون تشت ریخته یک داروی پوستی مالیدنی اضافه کرده نیم ساعت درون آن بنشینید آب تا ناف برسد
تزریق عسل + روغن زیتون از هر کدام یک نخود به رحم  ۷شب 
باه زنان  ۳بسته
واگر قارچ و یائسگی نباشه
اذخر و ۳۰ گرم عسل و نصف لیوان روغن زیتون ۵ روز
نشستن در آبزن شیر یا آبزن گل ختمی
حنا به سر گذاشتن

استفاده از هورمون سازهای طبیعی مثل دم کرده نیم کوب رازیانه به درمان خشکی واژن کمک می کند؛ زیرا فقدان هورمون استروژن بافتههای واژن را نازک کرده در نتیجه میزان ترشحات کاهش می یابد و رفته رفته واژن رو به خشکی می رود. 

همچنین مصرف کدو تنبل، سیب زمینی شیرین، شیرین بیان، تخم کتان و ... به هماهنگی میان هورمون ها کمک می کند و تولید ترشحات واژن را آسان تر می کند.

 تاثیر نوشیدنی های فرح بخش  مثل شربت زعفران + عسل، داروی مفرح، دم کرده بهار نارنج و ... را فراموش نکنید؛مصرف مایعاتی مثل آب فاتر به افزایش موکوس (ترشحی لغزنده و چسبناک و غلیظ که حاوی آنزیم های آنتی باکتریال است که به طور طبیعی سفید و یا بی رنگ است) بدن می انجامد

استفاده از دانه ها و سبزیجات، خوردن چهار مغزها، جوانه ها، سبزیجات تازه، میوه ها، روغن زیتون، نخود، عدس و ... از دیگر راه های برطرف کننده خشکی واژن است.

 استفاده از ماست محلی همراه با مصلحاتش مثل زنیان و مصرف شیرعسل را در چرخه تغذیه خویش فراموش نکنید زیرا موجب سیلان رطوبت می شود.

روغن مالی، شیوه بسیار خوبی برای درمان خشکی واژن است. 
بنابراین توصیه می شود با روغن های رازیانه، دارچین، بادرنجبویه، اسطوخدوس و ... ناحیه کمر و ران ها را ماساژ دهید و با رعایت موارد بهداشتی چند قطره از این روغن ها را به داخل واژن تزریق کنید.

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات متنی شما
روزیکس | مرجع وبمسترها
موبایل اسکای مرجع موبایل
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد